Scheveningen

Veel gestelde vragen | Forum

Met het openbaar vervoer naar Scheveningen

Barbara

Zaterdag 07 juni 2008

Goedeavond

Ik wou graag voor het weekend naar Scheveningen komen. Hoe kan ik dat met de openbaar vervoer doen? Ik kom van Zutphen.
Waar moet ik precies nartoe met de trein of bus en kan ik met de ov naar Scheveningen komen?

Bedankt
Groeten

Medewerker

Woensdag 13 oktober 2010

Wij adviseren u de website http://www.9292ov.nl/ te gebruiken.

Omdat de tijden en routes regelmatig (tijdelijk) veranderen, adviseren wij altijd om de website http://www.9292ov.nl/ te gebruiken. Via deze website beschikt altijd u over de actuele gegevens van de datum en tijdsstip dat u het openbaar vervoer van plan bent te gaan gebruiken. Bovendien krijgt u direct informatie over de prijs, de totale reistijd, overstapplaatsen, overstaptijden, etc.

Last check on:
Donderdag 29 maart 2012

Meer onderwerpen

Mogen er honden op het strand van Katwijk?Mogen er honden op het strand van Katwijk?Zaterdag 02 augustus 2008
Paardrijden in ScheveningenPaardrijden in ScheveningenZondag 08 maart 2009
Honden op strand ScheveningenHonden op strand ScheveningenDinsdag 27 april 2010
Strandrit te paard in ScheveningenStrandrit te paard in ScheveningenMaandag 07 juli 2008
Busverbindingen naar ScheveningenBusverbindingen naar ScheveningenDonderdag 11 juni 2009
Met de hond op het Scheveningse strandMet de hond op het Scheveningse strandDinsdag 07 april 2009
PaardrijdenPaardrijdenWoensdag 01 april 2009
Vanaf wanneer zijn de strandtenten weer open?Vanaf wanneer zijn de strandtenten weer open?Woensdag 22 februari 2012
Internetcafe in ScheveningenInternetcafe in ScheveningenWoensdag 02 april 2008

Een vraag plaatsen

In deze rubriek vind je snel antwoord op de meest gestelde vragen. Kijk of je vraag erbij zit. Mocht je de vraag niet kunnen vinden, stuur dan een mail.

Nederlands  Deutsch  English  Français  Italiano  Espanol 
gebruiksvoorwaarden   |   privacy   |   copyright © 1997 - 2012 Scheveningen.com ™